کارگزاری بانک انصار بلاگ https://ansarbankbroker.ir/ ارسال های مربوط به کارگزاری بانک انصار en-gb admin@domain.com Copyright 2024 پیام تبریک مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/04/fetr403 به نقل از روابط عمومی؛ در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

 
اللهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود والجبروت و اهل العفو و الرحمه و اهل التقوی و المغفره
 
رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن و ماه ذکر خدا به پایان رسید.
 خوشا بر آنان که در این ماه مبارک بندگی خداوند را پیشه کردند و توشه‌ای از تقوا برگرفتند و آخرت خویش را آباد کردند. مؤمنانی که در ماه صیام زمزمه وجودشان تلاوت قرآن و قیام و قعودشان در نماز و عبادت و خدمت به خلق گذشت.
حمد و سپاس بی‌پایان سزاوار خداوندی است که لطف و کرم خویش را بر میهمانانش تمام نمود و فرصت حضور مجدد بر خوان ضیافتش را بر ایشان ارزانی داشت.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در این ماه مبارک، فرا‌رسیدن ماه شوال و عید سعید فطر را به هموطنان گرامی، خانواده بزرگ بانک سپه بویژه همکاران محترم خویش در کارگزاری بانک انصار  صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت و عاقبت بخیری همگان را مسئلت می‌نمایم.                                                                                                                             
                                                                                                                                                               طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                                     مدیرعامل و عضو هیات مدیره]]>
Mon, 08 Apr 2024 09:34:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/04/fetr403
پیام تبریک مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت فرارسیدن سال 1403 و ایام پر فضیلت رمضان https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/03/ramezan403  به گزارش روابط عمومی ، متن پیام دکتر طاهر ابرهیم زاده  به شرح زیر است:

به‌نام خالق بهار طبیعت و هستـی بخش جان‌ها
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
"ای گرداننده دل ها و دیده ها، ای تدبیرگر شب و روز، ای دگرگون کننده سال ها و حال ها، حال ما را بهترین حال گردان"

فرا رسیدن بهار، فرصتی دوباره برای مشاهده قدرت لایزال الهی در زنده کردن طبیعت و نو شدن زندگی و زمانی مناسب برای بازاندیشی در عالم  و تامل در مورد هدف خلقت انسان است و این سال جدید که مقارن با ایـام پر فضیلت ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و بهار دلها، می باشد، به بشر نوید دگرگونی و لطافت در روح و دل را می دهد و طراوت را به ارمغان می آورد تا با امید دوباره تغییر، به سوی بهترین ها همراه با تحولاتی متعالی در مسیر بالندگی حرکت کنیم.
بدون‌شک، در سال پیش‌رو با مدد پروردگار و همدلی و مساعی مجدانه همه همکاران گرانقدر در ستاد و صف سراسر کشور، کارگزاری بانک انصار روند رو به رشد خود را با شتاب هرچه بیشتر در مسیر توسعه خدمت به مردم ادامه خواهد داد و مشتریان و سهامداران ارجمند قطعاً شاهد اتفاقات فرخنده‌تری در سال 1403  خواهند بود.

شایسته است از خدمات‌ وافر  کارکنان شرکت و همراهی خانواده معظم ایشان در جهت رشد و اعتلای اهداف و راهبردهای شرکت کارگزاری بانک انصار سپاسگزاری  نموده و امیدوارم هم آوای نوروز و شکوه شکفتن در بهاران و تقارن آن با ماه پر خیر و برکت رمضان، رهاوردی نیکـو برایمان به ارمغان آورد و تاملی دوباره بر خویشتن خویش داشته باشیم و بتوانیم در این ایام مبارک، توشه عظیم معنوی کسب نماییم و با امید به اینکه جمیع تلاش و کوششمان در جهت سازندگی میهن اسلامی مان باشد.
 
                                                                                                                                                  طاهر ابراهیم زاده                                     
                                                                                                                                        مدیرعامل و عضو هیات مدیره 
]]>
Mon, 11 Mar 2024 06:53:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/03/ramezan403
همایش چشم انداز بازارهای مالی در سال 1403 به همت تامین سرمایه امید و با مشارکت کارگزاری بانک انصار https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/03/Hamayesh1402 در این همایش بازارهای مسکن، طلا، سکه، ارز، سهام و صندوق های سرمایه گذاری زیر ذره بین برجسته ترین کارشناسان مالی و اقتصادی کشور قرار می گیرند که می تواند به شما قدرت پیش بینی کنندگی بدهد.

شما می توانید برای شرکت در این همایش، بدون پرداخت هزینه ای از طریق لینک معرفی شده در پوستر همایش و یا با ارسال عدد 2 به شماره 09103147072 به لینک پخش زنده این همایش دسترسی پیدا کنید.

لینک ورود به همایش               Events.omidib.com



]]>
Sat, 02 Mar 2024 06:05:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/03/Hamayesh1402 اخبار
پیام تبریک مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت نیمه شعبان https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/02/mahdi دکتر طاهر ابراهیم زاده مدیرعامل کارگزاری بانک انصار در پیامی ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
نیمه شعبان به برکت میلاد دوازدهمین‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، از بزرگ‌ترین و پرشورترین اعیاد شیعیان است که فرصت معنویِ گرانقدری را برای دعا در تعجیل فرج آن امام حق گستر را فراهم می‌آورد.
اینجانب فرا رسیدن ایام ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، دوازدهمین پیشوای شیعیان جهان، حضرت حجت بن الحسن العسکری(ع) روحی و ارواحنا له الفداء را به همه شیعیان  و سربازان آن امام بزرگوار تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، تعجیل در ظهور آن حضرت و عزت و سربلندی همه منتظران موعود را مسئلت دارم.
امید که از یاران صدیق، رهروان واقعی و خادمان  وفادار آن امام همام باشیم.

 
                                                                                                                                                                                                                          طاهر ابراهیم زاده        
                                                                                                                                                                                                                        مدیر عامل و عضو هیات مدیره
 ]]>
Sat, 24 Feb 2024 08:42:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/02/mahdi اخبار
​دیدار مدیر عامل کارگزاری بانک انصار با جانباز سرافراز علی عباسپور بمناسبت روز جانباز https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/02/janbaz به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و تکریم روز جانباز، دکتر طاهر ابراهیم زاده مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت کارگزاری بانک انصار در محل کار سردار عالیقدر اسلام، علی عباسپور حضور یافته و ضمن دیدار و گفتگو با ایشان، مقام شامخ جانباز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک انصار، طاهر ابراهیم زاده در این نشست، با بیان این که همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم تاکید کرد: این بزرگواران، شهدای زنده ای هستند که با از خودگذشتگی در ۸ سال دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی رسیدند و در طول این سالها مشکلات و سختی های زیادی را تحمل کردند.

ایشان افزودند: سردار سرافراز عباس پور  یادگار روزهای عشق و حماسه اند که با تقدیم جسم و روحشان از ایران عزیزمان دفاع کردند.

دکتر ابراهیم زاده در ادامه گفتند، ما همواره مدیون  شهدا و جانبازان هستیم وانتظار داریم که این عزیزان نیز با ارائه رهنمودهای خود، ما را در عرصه خدمت صادقانه به مردم یاری کنند.

ایشان تاکید کردند، مردم عزیز ایران اسلامی که اکثرا از ایثارگران و خانواده معظم شهدا هستند هیچ وقت کار بزرگ و مجاهدت شهدا و جانبازان را فراموش نخواهند کرد چرا که در سایه  این فداکاری و رشادت ها، امروز شاهد  امنیت و آرامش در این مرز و بوم هستیم.

جانباز عالیقدر آقای عباسپور نیز با تشکر و قدردانی از تشریف فرمایی جناب دکتر ابراهیم زاده و همراهان از مدیریت قوی ایشان در نهاد های مختلف نامبرده و تاکید کردند، ایشان با توجه به تخصص و کسب تجارب در رده های گوناگون لیاقت پیشرفت بیشتری را دارند و ایران اسلامی باید از این نیروهای حرفه ای به  نحو شایسته استفاده کند و ما به وجود این مدیران قوی نیازمند هستیم.

 در پایان این مراسم نیز از جانباز ایثارگر علی عباسپور قدردانی بعمل آمد.

پی نوشت: جانباز عالیقدر جناب علی عباسپور در عملیات های فتح المبین، بیت المقدس و رمضان حضور داشتند و در عملیات کربلای یک آزاد سازی مهران به افتخار جانبازی نائل شدند.








]]>
Wed, 14 Feb 2024 13:22:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/02/janbaz اخبار
مدیرعامل کارگزاری بانک انصار در پیامی فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/02/shaban402  
فرا رسیدن ماه فرخنده و با برکت شعبان و زاد روز میلاد خجسته و با سعادت ستارگان درخشان آسمان امامت و ولایت امام حسین(ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ماه مبارک شعبان نه تنها ماهی پر خیر و برکت و پیش زمینه آمادگی بندگان پاک‌نهاد خداوند برای ماه عبادت و قرآن است، بلکه میلاد با سعادت ستارگانی از خاندان اهل بیت (علیهم السلام) بر اهمیت و ارزش آن افزوده است.

میلاد خجسته و مبارک امامان معصوم در این ماه مبارک فرصت مناسبی برای مطالعه و تفکر بیشتر درباره زندگی، سیره و منش این بزرگواران است تا با بهره مندی از ارزش های والای انسانی و الهی ایشان، در مسیر حق و حقیقت گام های استوارتری برداریم.

میلاد فرخنده این ستارگان آسمان هدایت و زندگی اجتماعی و سیاسی ایشان سراسر درس، پند، اندرز و تجربه های گرانبهایی است که انسان را در مسیر هدایت و کمال قرار می دهد.

امید است که با الگو قرار دادن سلوک معنوی این بزرگواران، توفیق خدمت رسانی بیشتر و مطلوب تر به هموطنان را پیدا کنیم.
 
       طاهر ابراهیم زاده
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره
]]>
Tue, 13 Feb 2024 07:20:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/02/shaban402 اخبار
با مشارکت کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/02/kanon نشست تخصصی بررسی بودجه سال 1403

نشست تخصصی بررسی بودجه سال 1403 روز شنبه 28 بهمن ماه 1402 ساعت 14:30 در محل سالن همایش شرکت بورس اوراق بهادار تهران برگزار خواهد شد.
در این نشست که با حضور مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان بازار سرمایه، روسای اتاق بازرگانی ایران و تهران، مدیران عامل و اعضاء هیئت مدیره نهادهای مالی برگزار خواهد شد؛ محمد قاسمی و تیمور رحمانی از جمله اساتیدی هستند که در این نشست سخنرانی خواهند داشت.

جهت حضور در این نشست می‌توانید از طریق کلیک بر این قسمت ثبت‌نام نمایید.

https://iiia.ir/post/1279

]]>
Tue, 13 Feb 2024 07:14:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/02/kanon
مدیرعامل کارگزاری بانک انصار در پیامی، ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/01/fajr به گزارش روابط عمومی؛ متن پیام دکتر طاهر ابراهیم زاده  به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری:

این انقلاب، بی نام خمینی (ره ) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب خویش، صفحه‌ای زرین را در تاریخ حماسه و ایثار و انقلاب رقم زدند.
دراین چهار دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، گام‌های بلند و محکمی در راستای خودکفایی ایران اسلامی برداشته شده ودر مقطع حساس کنونی وظیفه همه ماست که با حفظ اتحاد و همدلی درمسیر عزت و سربلندی کشورمان گام برداشته، موجبات غرور و سرافرازی آنرا در عرصه‌های مختلف فراهم نماییم.                 
امیدوارم با همت وتلاش  فرزندان پیر فرزانه انقلاب، خمینی کبیر (ره) و با سرمشق و سرلوحه قرار دادن فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدض) شاهد موفقیت های روز افزون در عرصه‌های مختلف  ایران اسلامی به ویژه  صنعت بازار سرمایه باشیم.
اینجانب فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی  را که یاد آور پایداری و رشادت شیرزنان و غیور مردان این مرز وبوم می‌باشد صمیمانه به  مردم ایران اسلامی و همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت وسربلندی همه عزیزان  را در راه خدمت به میهن سرافرازمان از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

                                                                                                                                                                              طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                                                     مدیر عامل و عضو هیات مدیره

]]>
Wed, 31 Jan 2024 12:19:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/01/fajr اخبار
مدیرعامل کارگزاری بانک انصار ، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر و مرد را تبریک گفت https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/01/EmamAli
به گزارش روابط عمومی؛ متن پیام دکتر طاهر ابراهیم زاده به شرح زیر است.
 
بسمه تعالی
 
حضرت علی(ع) به عنوان ابر مرد و انسانی کامل در بستر زمان، بهترین و والاترین الگو جهت بنای حیات طیبه به ویژه برای مردان میهن عزیزمان ایران اسلامی به شمار می‌رود تا با بهره گیری از سجایای اخلاقی و رفتاری ایشان در ساختن جامعه اسلامی و اخلاق مدار موفق و کامیاب گردند.
خداوند سبحان را سجده شکر می نهیم که توفیق پیروی از امام اول شیعیان جهان را بر ما عطا کرد و از درگاهش مسالت می‌نماییم ما را همواره در خیل عاشقان راستین ولایتش قرار دهد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگزاری بانک انصار، فرا رسیدن سیزدهم رجب المرجب سالروز میلاد فرخنده و سراسر نور مولی الموحدین حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر و مرد را به تمامی عاشقان و شیفتگان آن امام همام به ویژه پدران فداکار و پرتلاش سرزمین عزیزمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال پیشگامی میهن پر افتخارمان و سلامتی و شادکامی آحاد ملت شریف ایران را مسالت دارم.

 
       طاهر ابراهیم زاده
مدیر عامل و عضو هیات مدیره
]]>
Wed, 24 Jan 2024 04:13:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/01/EmamAli اخبار
مدیرعامل کارگزاری بانک انصار در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/01/madar بسمه تعالی

فرا رسیدن  سالروز ولادت با سعادت فخر عالم بشریت، سلاله پاک نبوت و سرچشمه زلال ولایت، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام مادر و زن و همچنین سالروز ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
هر سال در آستانه روز زن فرصت مغتنم است که به برکت و حرمت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) از زنان گرانقدر سرزمینمان به واسطه حضور و تلاششان برای اقتدار ایران اسلامی، قدردانی نماییم. زنانی که همزمان با حضور در خانواده و ایفای نقش مادری؛ هم‌گام با مردان در جامعه برای تحقق اهداف اجتماعی در راستای افزایش اقتدار کشور تلاش می‌کنند، شایسته بهترین‌ها هستند.
حضرت امام خمینی رضوان الله علیه آغازگر حرکتی تاریخی و ماندگار در پهنه تاریخ بودند که منشأ تحولات بسیاری نه تنها بر سپهر تاریخ ایران بلکه در سراسر دنیا بود و عموم انسان هایی که اندیشه آزادی و آزادگی در سر داشتند با پیروی از راه و اندیشه امام راحل عظیم الشأن، مسیر آزادی و استکبار ستیزی را در پیش گرفتند.

ضمن تبریک مجدد این روز و گرامیداشت مقام شامخ مادر و تجدید پیمان با امام راحل(ره)، از درگاه خداوند سبحان صحت، سلامت و سربلندی ملت شریف ایران و همکاران گرامی را مسألت دارم.                                                                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                             طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                                    مدیر عامل و عضو هیات مدیره
 
]]>
Wed, 03 Jan 2024 06:56:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2024/01/madar اخبار
پیام تسلیت مدیر عامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/12/monasebat15
به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک انصار؛ متن پیام دکتر طاهر ابراهیم زاده به شرح زیر است.
 
ایام فاطمیه روز‌های غم بار سوگواری بر شهادت بزرگ بانویی است که معیار فضایل بود و همگان را به پارسایی و پایداری فرا می‌خواند.
فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مقام زن را در جامعه شکوه و منزلت بخشید و عفت و پاکدامنی را با تمام استواری گسترانید تا امروز زنان مسلمان میهنمان با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمامی عرصه‌ها دوشادوش مردان در راستای سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.
اینجانب فرا رسیدن ایام حزن انگیز فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را به تمامی محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تسلیت عرض می‌نمایم.
امید است در این ایام با سوگواری بر غم شهادت دخت گرامی آخرین پیام آور نور و رحمت بکوشیم تا پیروان شایسته‌ای برای مکتب اسلام ناب محمدی باشیم.
 
                                                                                                                                                                 طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                                  مدیرعامل و عضو موظف هیات مدیره
]]>
Sat, 16 Dec 2023 09:50:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/12/monasebat15
پیام تبریک مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت روز حسابدار https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/12/hesabdar دکتر ابراهیم زاده، طی پیامی روز حسابدار را به حسابداران، حسابرسان تبریک گفت.
به نام خدای حسابگر,
حسابرس و حسابدار زمین  و هرآنچه در اوست
هم اوکه افتتاحیه و اختتامیه تمام حسابها و کتابهاست
 
 
روز حسابدار، روز پاسداشت از رسالت های حرفه ای جامعه حسابداری و حسابرسی ایران و فرصتی برای توجه به حساسیت و اهمیت بالای این حوزه است.
فرا رسیدن این روز را به تمامی فعالان سخت کوش، متخصص و امین حوزه های مالی و حسابداری و تلاش گران عرصه های پاسخگویی، شفاف سازی و تصمیم سازان حقیقی فعالیت های اقتصادی کشور، بخصوص همکاران گرامی  در حوزه  های بانکی و بازارسرمایه کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون ایشان را خواستارم.
                                                                                                                                                      طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                          مدیرعامل و عضو موظف هیات مدیره
]]>
Wed, 06 Dec 2023 04:45:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/12/hesabdar اخبار
برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/11/blogazadari

]]>
Wed, 29 Nov 2023 11:08:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/11/blogazadari اخبار
پیام تبریک مدیر عامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/11/monasebat13  
( تا بسيج هست ،نظام اسلامي و جمهوري اسلامي از سوي دشمنان تهديد نخواهد شد ، اين ركن اساسي است )
مقام معظم رهبري (مدظله العالي)
بسیج یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است كه به فرمان بنيانگذار عظيم الشأن انقلاب تشكيل شد و همواره در راستای تحقّق اهداف والاي نظام و حفظ دستاوردهای آن پيشرو بوده و هست و همانطور كه امام راحل (ره) فرمودند"حیثیت امروز نظام، مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است."
پيشرفت و خودكفايي ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف مرهون تفكر بسيجي جوانان اين اين مرز و بوم است كه براي سرافرازي كشور خويش شجاعانه قد برافراشته و در مقابل مشكلات سينه سپر كرده اند .
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي بسيجي ، هفته بسيج را به بسیجیان  دلاور و قهرمان و  همكاران گرامي تبريك عرض نموده ، توفيق ، پايداري و سربلندي همگی را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي از درگاه ايزد منان مسئلت مي‌نمايم.
 
                                                                                                                                               طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                           مدیر عامل و عضو هیات مدیره
 
                                                                                                                                                                                                                            
]]>
Sat, 25 Nov 2023 05:02:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/11/monasebat13
پیام تسلیت مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک انصار به مناسبت شهادت مردم مظلوم فلسطین https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/10/monasebat12

به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک انصار؛ در پی حمله ناجوانمردانه و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، دکتر ابراهیم زاده پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بدون تردید این جنایات، مُهر تأیید دیگری بر ماهیت خودکامگی این رژیم جعلی و اشغال‌گر است و وظیفه خود می‌دانیم که ضمن اعلام حمایت از احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین  در غزه و کرانه باختری، کشتار آن‌ها را محکوم و با همه آزاداندیشان جهان هم صدا شویم.
همانا طبق وعده خداوند متعال؛ پیروزی و خواسته برحق جنبش مقاومت به سردمداران صهیونیستی در نبرد نابرابر غزه، ثمره رشادت و از خودگذشتگی هزاران شهید و مجروح است که توانستند پرچم مقاومت را علیرغم اقدامات غیرانسانی صهیونیست‌ها برافراشته‌تر از گذشته در مقابل چشم جهانیان به اهتزاز درآورند.
اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام رژیم  منحوس صهیونیستی، از خداوند متعال برای این شهدای بزرگ بهشت برین و برای ملت بزرگ  فلسطین و تمام عاشقان جهاد و شهادت صبر و شکیبایی بر این فاجعه بزرگ  را خواستارم.


                                                                                                                                                                 طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                                         مدیرعامل و عضو هیات مدیره
]]>
Wed, 18 Oct 2023 11:01:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/10/monasebat12 اخبار
پیام مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/09/monasebat11 دکتر طاهر ابراهیم زاده، در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی متن پیام به شرح  زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس یادآور پایمردی و رادمردی انسان‌هایی است که به واژه غیرت و آزادگی ماهیتی بدیع و تازه بخشیدند.
بر خود وظیفه میدانیم یاد و خاطره این سال های حماسه و فداکاری را  همچنان زنده نگاه داریم و به عنوان یک  پشتوانه غنی  آمادگی خود را برای حرکت­های آتی و مواجهه با چالش­ها و تهدیدهای احتمالی حفظ نماییم.
از این رو ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام الهی به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) و خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، توفیق و سربلندی ملت شهید پرورمان را از خداوند سبحان خواستارم و به مدد حق و دعای خیر ملت عزیزمان ، صادقانه و با عزمی راسخ در جهت حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکوفایی و اعتلای نام ایران عزیز تلاش می کنیم.  

                                                                                                                                                           طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                                مدیرعامل و عضو هیئت مدیره]]>
Thu, 21 Sep 2023 08:03:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/09/monasebat11
پیام تسلیت مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت ایام پایانی ماه صفر https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/09/monasebat10 دکتر طاهر ابراهیم زاده در آستانه فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر، سالروز وفات حضرت محمد (ص)، شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه امام رضا (ع) را با صدور پیامی تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی متن پیام بدین شرح است:

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(صلی الله علیه و آله و سلم) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) است.
به درستی باید اذعان کرد که راه رستگاری و سعادت بشریت،  تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و گام گذاشتن در مسیر معرفت اهل بیت علیهم السلام است.
اینجانب رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی‌مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت افتخار ایرانیان، حج الفقرا شاه خراسان امام رضا (ع) را به همه شیعیان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
امیدوارم با بهره‌گیری از فیوضات معنوی ماه محرم و صفر در زمره‌ی رهروان راستین خاندان عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) باشیم.
                               
                                                                                                                                                      طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                             مدیرعامل و عضو هیئت مدیره]]>
Wed, 13 Sep 2023 05:33:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/09/monasebat10
پیام مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت سالروز تاسیس شرکت https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/09/monasebat09 به گزارش روابط عمومی  کارگزاری بانک انصار  متن پیام  دكتر  طاهر ابراهیم زاده به شرح ذیل است:

به نام خالق هستی بخش
بیست و دوم شهریور، سالروز تأسیس شرکت کارگزاری بانک انصار را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی شک” شرکت کارگزاری بانک انصار” با در اختیار داشتن سرمایه های معظم و  برخوردار از نیروهای انسانی شایسته و کاردان، می تواند برای تداوم و اعتلای قابلیتهای خود در صنعت بازار سرمایه حضوری فعالتر داشته باشد.
اینجانب لازم است در آستانه هجدهمین سال تأسیس شرکت ، مراتب شادباش و قدردانی و سپاس خود را خدمت همه (مشتریان، سهامداران، کارکنان و خانواده های محترم ایشان) ابراز داشته و سعادت و سلامتی شما عزیزان را از خداوند مهربان آرزومندم.
امیدوارم با تلاش ، همیت مضاعف و با همدلی و وفاق  همکاران عزیز بتوانیم ضمن تحقق دورنما شرکت، در رسیدن به آرمان و مقصود نهایی از جمله مشتری مداری ، سودآوری ، انضباط مالی و رعایت حقوق ذی نفعان در جهت  سرافرازی این شرکت گام برداریم.

                                                                                                                                                     طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                                     مدیرعامل و عضو هیئت مدیره]]>
Tue, 12 Sep 2023 06:10:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/09/monasebat09 اخبار
پیام مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/09/monasebat08 دكتر  طاهر ابراهیم زاده، مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت فرا رسيدن اربعين حسيني پيام تسليتي صادر كرد.

به گزارش ارتباطات  کارگزاری بانک انصار در متن این پیام آمده است:
السلام علیک یا اباعبدا...الحسین(ع)
نام حسین(ع)، زیباترین نامی اسـت که در شناسنامه بشر به ثبت رسیده است.
اربعین حسینی، نمود روشنی از جاودانگی مسیر حق و حقیقت است که با گذشت چهل روز از واقعه جانگداز کربلا، جان های مومنان را بار دیگر به شور و شعور حسینی پیوند می زند.
اربعین یادآور چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو کبوتر  عاشق است، واقعه ای که با ریختن خون پاک این بزرگ آزادگان جهان منجر به شکل گیری مکتب و بینشی شد که تا ابد باقی خواهد ماند.
اینجانب در آستانه فرا رسیدن این هنگامه حزن و اندوه بزرگ ، اربعین حسینی را به پیشگاه امام زمان (عج) و همه شیعیان و عزاداران آن حضرت تسلیت وتعزیت عرض نموده و از خداوند متعال می خواهم به برکت و عظمت وجود آن امام همام، همه ما را از پیروان راستین و ادامه دهندگان راه آن حضرت قرار دهد.
                                                                                                                                                              طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                                      مدیرعامل و عضو هیئت مدیره]]>
Mon, 04 Sep 2023 04:57:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/09/monasebat08 اخبار
پیام تبریک مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت هفته دولت https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/08/monasebat05 مدیرعامل کارگزاری بانک انصار با صدور پیامی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش  روابط عمومی،  متن پیام  دکتر  طاهر ابراهیم زاده  به شرح زیر است:
بزرگداشت هفته دولت هر سال تجلی فرهنگ مسئولیت پذیری و شکوه همدلی مردم و دولت و تداعی یاد شهادت جمعی از یاران وفادار مردم و کشور عزیزمان از جمله شهدای والا مقام، رجایی و باهنر است.
بی تردید نامگذاری روز کارمند نیز اقدام نیکویی برای زنده نگه داشتن مشی و روش خدمتگزارانی است که به عنوان اسطوره  در مسیر خدمت صادقانه و دلسوزانه، همراه با ایمان، خرد، مهر و زیستی ساده و بی آلایش در یاد و خاطره مردم شریف ایران نشستند.
اینجانب بر خود واجب می دانم  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ،  هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولتمردان، کارمندان شریف و خدوم دولت به ویژه کارکنان پرتلاش و خدوم کارگزاری بانک انصار تبریک عرض نموده و  با آرزوی سلامتی و سعادت برای ایشان، امیدوارم با درخشش و یاری همکارانم ، بتوانیم بیش از پیش در پیشرفت کشور عزیزمان گام برداریم.

                                                                                                                                                         طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                                مدیرعامل و عضو هیئت مدیره
 ]]>
Wed, 23 Aug 2023 02:06:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/08/monasebat05 اخبار
​پیام مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/08/monasebat04 به گزارش روابط عمومی؛ متن پیام دکتر طاهر ابراهیم زاده برای گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی به شرح زیر می‌باشد:

 بسم رب الشهدا و الصدیقین

26 مرداد ماه را یادآور بازگشت پیروزمندانه اسرای هشت سال جنگ تحمیلی، آزادگان غیور، شهیدان زنده تاریخ معاصر کشور، صابرانی از جنس یوسف می‌دانیم که به کنعان مشتاق و منتظر، به دامان میهن اسلامی بازگشتند...

آنان، اسناد زنده هشت سال دفاع مقدس و گوهرهای گرانبهایی هستند که نه تنها از خاکریزهای بلند دشمن دژخیم گذر کردند بلکه سال‌ها در زندان‌های رژیم بعثی از جوانی ، آسایش و سلامت خود گذشتند تا حقیقت ایستادگی و نام، یاد و راه ارزشمند شهدا زنده بماند... فضیلتی که کمتر از شهادت نیست.

بزرگ مردانی که امام راحل، حضرت امام خمینی (ره) پیش از پیوستن به لقاالله، نگرانی و محبت خود را در پیامی پدرانه برایشان به یادگار گذاشت:«اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود»

خانواده کارگزاری بانک انصار، گام برداشتن در راه خدمت رسانی و شکوفایی ایران را ادای دینی کوچک به پایمردی و ازخودگذشتگی آزادگان، ایثارگران و شهدای معزز انقلاب اسلامی می داند.

از پیشگاه خداوند منان برای سروران آزاده، تندرستی و سربلندی و برای خود و همکارانم، توفیق ادامه راه این عزیزان و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.


                                                                                                                          مدیر عامل و عضو هیئت مدیره کارگزاری بانک انصار
                                                                                                                                                    طاهر ابراهیم زاده
 ]]>
Wed, 16 Aug 2023 04:43:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/08/monasebat04 اخبار
پیام مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت روز خبرنگار https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/08/monasebat03  
به گزارش روابط عمومی، دکتر  طاهر ابراهیم زاده  مدیرعامل و عضو هیئت مدیره کارگزاری بانک انصار در پیامی فرارسیدن سالروز گرامی داشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 خبرنگار یک واژه نیست بلکه یک مسئولیت و تعهد خالصانه در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه است و این جایگاه همواره شایسته احترام و تقدیر است.
روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران و فعالان حوزه خبر که سمبل تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند، تبریک عرض می‌کنم و برای یکایک آنان در ایفای مسؤولیت خطیر و حساس شان آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون دارم.
امیدوارم در پرتو توکل به ذات باری‌تعالی، صاحبان اندیشه و قلم در انجام مسئولیت‌های خود بیش از گذشته موفق باشند و در راه اعتلا و توسعه همه‌جانبه کشور عزیزمان ایران گام‌های بلند و استوار بردارند و از هیچ کوششی در این خصوص فروگذار نکنند.
 
 
                                                                                                                                                                           طاهر ابراهیم زاده
                                                                                                                                                                  مدیرعامل و عضو هیئت مدیره
 ]]>
Mon, 07 Aug 2023 05:45:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/08/monasebat03 اخبار
پیام مدیرعامل به مناسب فرارسیدن ماه محرم https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/07/monasebat01 به گزارش روابط عمومی، دکتر  طاهر ابراهیم زاده  مدیرعامل و عضو هیئت مدیره کارگزاری بانک انصار با صدور پیامی فرارسیدن ماه محرم را تسلیت و تعزیت گفت. 
 
متن پیام بدین شرح است:

«السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم »
محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی،  ماه حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان  خویش گذشتند.
واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.
اینجانب به نمایندگی از همکاران خدوم در  کارگزاری بانک انصار، فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت فرزند پیامبر، سالار آزادگان، سید و سرور شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع )، علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس (ع) و شهدای کربلا را محضر صاحب الزمان حضرت مهدی موعود(عج)، نائب بر حق اش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، شیعیان و آزادگان جهان به ویژه مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
طاهر ابراهیم زاده
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره
 ]]>
Thu, 20 Jul 2023 04:57:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/07/monasebat01 اخبار
بیش از ۱۱۴ هزار تن شمش بلوم فروخته شد https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/06/blog2 به گزارش بورس نیوز، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی میزبان معامله ۱۱۴ هزار و ۸۰۰ تن ورق شمش بلوم، ۲ هزار تن ورق گالوانیزه و یک هزار و ۱۰۰ تن ورق سرد و همینطور ۲۵ تن هیدروکسید آلومینیوم بود.

همچنین، تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی ۲۷۷ تن مواد پلیمری را شاهد بود.

در تالار سیمان هم ۱۳۵ هزار و ۱۱۰ تن سیمان به فروش رسید.

تالار حراج باز نیز معامله ۵ هزار تن سولفات سدیم و ۶۸ تن پودر پلی وینیل کلراید را تجربه کرد.

۱۹ هزار و ۱۸۰ تن قیر در تالار صادراتی به فروش رسید.

در بازار فرعی ۸۷۱ تن تیشو، ۳۰۰ تن ضایعات آهن اسفنجی، ۵۰ تن روغن نیمه سنگین پایه قطرانی و ۲۵ تن اکسید آلومینیوم معامله شد.

]]>
Wed, 28 Jun 2023 06:34:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/06/blog2 گزارشات
عرضه ۶۵ هزار تن مواد پلیمری و شیمیایی https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/06/blog1 به گزارش بورس نیوز، تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز عرضه ۱۴ هزار و ۸۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۴ هزار تن ورق سرد، ۳ هزار و ۷۵ تن مس مفتول، یک هزار تن ورق رنگی، ۳۰۰ تن مفتول آلومینیوم، ۲۸۰ تن شمش آلیاژ آلومینیوم، ۲۰۰ تن شمش بلوم و ۱۳۰ تن سیم و مفتول مسی را تجربه کرد .

تالار صادراتی عرضه ۱۰ هزار و ۵۹۰ تن قیر، ۸ هزار تن گوگرد گرانوله، یک هزار و ۲۶۰ تن عایق رطوبتی و ۳۶۴ تن اسید استیک را شاهد بود.

در تالار حراج باز ۱۳۱ هزار تن وکیوم باتوم عرضه شود.

بازار فرعی نیز میزبان عرضه ۱۵۰ هزار و ۳۹ عدد ضایعات مونتاژی خودرو، ۳ هزار عدد بشکه خالی، یک هزار و ۱۰۸ مترمکعب MDF خام، ۲۰۰ عدد ضایعات صندوق چوبی، ۳ هزار و ۷۷۵ تن شمش بلوم، ۲۱۰ تن ضایعات چوبی، ۱۵۸ تن لوله مسی، ۱۲۲ تن تسمه و نوار مسی، ۱۱۰ تن بیلت برنجی، ۴۶ تن تسمه و نوار برنجی، ۴۰ تن اسلب برنجی، ۲۴ تن ورق برنجی، ۱۸ تن ضایعات پلاستیکی و ۲ تن ضایعات شیشه بود.

در تالار‌های مختلف بورس کالا درمجموع ۲۴۵ هزار و ۹ تن انواع کالا عرضه شد.

]]>
Wed, 28 Jun 2023 06:30:00 +0000 https://ansarbankbroker.ir/blog/2023/06/blog1 اخبار