چهارشنبه 25 بهمن 1402

​دیدار مدیر عامل کارگزاری بانک انصار با جانباز سرافراز علی عباسپور بمناسبت روز جانباز


به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و تکریم روز جانباز، دکتر طاهر ابراهیم زاده مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت کارگزاری بانک انصار در محل کار سردار عالیقدر اسلام، علی عباسپور حضور یافته و ضمن دیدار و گفتگو با ایشان، مقام شامخ جانباز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک انصار، طاهر ابراهیم زاده در این نشست، با بیان این که همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم تاکید کرد: این بزرگواران، شهدای زنده ای هستند که با از خودگذشتگی در ۸ سال دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی رسیدند و در طول این سالها مشکلات و سختی های زیادی را تحمل کردند.

ایشان افزودند: سردار سرافراز عباس پور  یادگار روزهای عشق و حماسه اند که با تقدیم جسم و روحشان از ایران عزیزمان دفاع کردند.

دکتر ابراهیم زاده در ادامه گفتند، ما همواره مدیون  شهدا و جانبازان هستیم وانتظار داریم که این عزیزان نیز با ارائه رهنمودهای خود، ما را در عرصه خدمت صادقانه به مردم یاری کنند.

ایشان تاکید کردند، مردم عزیز ایران اسلامی که اکثرا از ایثارگران و خانواده معظم شهدا هستند هیچ وقت کار بزرگ و مجاهدت شهدا و جانبازان را فراموش نخواهند کرد چرا که در سایه  این فداکاری و رشادت ها، امروز شاهد  امنیت و آرامش در این مرز و بوم هستیم.

جانباز عالیقدر آقای عباسپور نیز با تشکر و قدردانی از تشریف فرمایی جناب دکتر ابراهیم زاده و همراهان از مدیریت قوی ایشان در نهاد های مختلف نامبرده و تاکید کردند، ایشان با توجه به تخصص و کسب تجارب در رده های گوناگون لیاقت پیشرفت بیشتری را دارند و ایران اسلامی باید از این نیروهای حرفه ای به  نحو شایسته استفاده کند و ما به وجود این مدیران قوی نیازمند هستیم.

 در پایان این مراسم نیز از جانباز ایثارگر علی عباسپور قدردانی بعمل آمد.

پی نوشت: جانباز عالیقدر جناب علی عباسپور در عملیات های فتح المبین، بیت المقدس و رمضان حضور داشتند و در عملیات کربلای یک آزاد سازی مهران به افتخار جانبازی نائل شدند.








1390-۱۴۰۳ هلدینگ الماس داده (دانش بنیان)