چهارشنبه 25 مرداد 1402

​پیام مدیرعامل کارگزاری بانک انصار به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی


به گزارش روابط عمومی؛ متن پیام دکتر طاهر ابراهیم زاده برای گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی به شرح زیر می‌باشد:

 بسم رب الشهدا و الصدیقین

26 مرداد ماه را یادآور بازگشت پیروزمندانه اسرای هشت سال جنگ تحمیلی، آزادگان غیور، شهیدان زنده تاریخ معاصر کشور، صابرانی از جنس یوسف می‌دانیم که به کنعان مشتاق و منتظر، به دامان میهن اسلامی بازگشتند...

آنان، اسناد زنده هشت سال دفاع مقدس و گوهرهای گرانبهایی هستند که نه تنها از خاکریزهای بلند دشمن دژخیم گذر کردند بلکه سال‌ها در زندان‌های رژیم بعثی از جوانی ، آسایش و سلامت خود گذشتند تا حقیقت ایستادگی و نام، یاد و راه ارزشمند شهدا زنده بماند... فضیلتی که کمتر از شهادت نیست.

بزرگ مردانی که امام راحل، حضرت امام خمینی (ره) پیش از پیوستن به لقاالله، نگرانی و محبت خود را در پیامی پدرانه برایشان به یادگار گذاشت:«اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود»

خانواده کارگزاری بانک انصار، گام برداشتن در راه خدمت رسانی و شکوفایی ایران را ادای دینی کوچک به پایمردی و ازخودگذشتگی آزادگان، ایثارگران و شهدای معزز انقلاب اسلامی می داند.

از پیشگاه خداوند منان برای سروران آزاده، تندرستی و سربلندی و برای خود و همکارانم، توفیق ادامه راه این عزیزان و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.


                                                                                                                          مدیر عامل و عضو هیئت مدیره کارگزاری بانک انصار
                                                                                                                                                    طاهر ابراهیم زاده
 

1390-۱۴۰۳ هلدینگ الماس داده (دانش بنیان)