-
رویه دریافت دسترسی مشتریان به معاملات الکترونیک ( آفلاین )
-
ثبت نام مشتری در سامانه سجام
-
مراجعه به بخش پذیرش کارگزاری و احراز هویت مشتری و دریافت اصل شناسنامه و کارت ملی و اسکن آنها توسط بخش پذیرش و یا ثبت نام به صورت غیر حضوری
-
تکمیل فرم قرارداد توافق نامه معاملات الکترونیک ( آفلاین ) توسط مشتری
-
تایید قرارداد توافق نامه معاملات الکترونیک (مبنی بر تکمیل بودن کلیه مدارک) و ثبت در سامانه کارگزاری توسط واحد پذیرش
-
ارسال همزمان کد کاربری و رمزعبور توسط واحد پذیرش مطابق ماده 6 قرارداد ارسال به پست الکترونیکی ثبت شده در قرارداد توسط مشتری
-
تغییر رمز عبور در اولین ورود به سامانه توسط مشتری
-
شما می توانید سوالات خود را از طریق تماس با شماره تلفن 02143364 داخلی های 202 , 208 , 206 با کارشناسان ما مطرح نمایید.